donderdag 4 oktober 2012

Schatzoeken


Zo, weer een week terug in de - zoals ze dat noemen- 'beschaafde wereld'.
Allemachtig, wat gaat het hier weer snel. Ik bedoel, álles gaat hier snel:

- lunchen ( ik doe alweer mee op het niveau hap-slik-weg)
- overlegjes ( met tussendoor ademhalen)
- het krijgen van een boete ( EUR 120 voor het rijden over het fietspad- mijn bestemming ligt er naast - springt er een agent uit de bosjes....betrapt!)



En ja, dan mijmer je al snel terug naar een land als India. En ik ga het gelijk maar afvlakken, in India gaat het ook snel...:

- afdingen: voor het het weet betaal je opeens 1/3 van de prijs

- komt er opeens een TATA truck om de hoek aanzetten.....toeoeoeoeoeoeeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoettttttt

- diarree...

Om een lang verhaal kort te maken: je kunt nog zover reizen om op zoek te gaan naar ' de schat', de ware schat zit in jezelf....nu maar hopen dat mijn schat het hier mee eens is!



- Posted using BlogPress from my iPad


  1. Location:Hoofddorp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten