woensdag 10 oktober 2012

Het is zoals het is...

Als ik 1 ding op mijn reizen geleerd heb, is dat de uitspraak 'het is zoals het is' altijd en overal geldt.

Ik kan daar een hoofdstuk aan toevoegen.....

We zijn druk met de voorbereidingen van onze reis. Gepand vertrek: 18 oktober. Tja, op mijn reizen heb ik ook geleerd dat wat je ook plant, dat het toch anders loopt dan je denkt.......

Na mijn terugkomst uit India hebben we een paar dompertjes moeten verwerken, die behoorlijk invloed op onze reis hebben. Zo liggen onze beide moeders in de lappenmand

en weten we pas komende week (in de geplande vertrek week) meer over hun gezondheidssituatie. We willen dit toch wel graag weten om met een goed gevoel te vertrekken...

Maar goed, wat later weg: 'no problem'.

Tja, en dan ga je op zondag even fietsen met de hond. We passeren iemand met een rottweiler

en die valt uit naar Mika...die springt vervolgens tegen mij aan en ik val met mijn fiets tegen Gerda die vervolgens hard op haar onderarm valt.

Ziekenhuis bezoek wijst uit dat Gerda haar radiuskopje

 in haar linker onderarm gebroken heeft. Tja, dat is niet makkelijk met een rugzak op reizen.Bovendien is het heel erg pijnlijk.

Ook hier weten we volgende week meer van. Voorlopig houdt een drukverband de zaak op z'n plaats.

Kortom: we gaan op zoek naar alternatieven....1 ding is zeker: we gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten