zondag 1 december 2013

Oei, oei, oeijjjjj!


Ik ratel met mijn motor over grote stenen. Ook hier heeft ooit asfalt gelegen. Onze gids stuurt ons over waanzinnige paden, langs theevelden, langs kleine dorpjes.


Wat we hier zien is ongelooflijk mooi. Je kunt niet in woorden beschrijven wat je hier ziet.
De uitzichten, de kleuren...WAUW!



Iedereen geniet met volle teugen. Als offroad rijder haal ik m'n hart op, ik hou ervan om over dit soort stenenpaden te rijden en een mooi spoor te kiezen. Ik geniet.


Na lang ploeteren over de stenen houdt het op en krijgen we als toetje een geweldig uitzicht over een prachtige waterval. Wat is dit toch een mooi land.


We rijden uiteindelijk via mooie kronkelende weg Yala National Park in. We moeten nog even vluchten voor een wilde olifant..wat een land, oei, oei, oeijjj!

2 opmerkingen:

  1. Wederom mooie verhalen, Robert. Echt genieten is het daar voor jullie!
    En ja Yala olifanten willen nog weleens aanvallen. Spreek uit eigen ervaring ;-).
    Ik weet niet of dat nog steeds langs de kant van de weg verkocht wordt, maar probeer eens de curd (joghurt), die in kommetjes van klei, eventueel met een banaan erbij, verkocht worden. Lekker verfrissend.

    Groet,

    Wilem-Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey WJ, het is hier inderdaad prachtig, we genieten volop! We hebben de curd geprobeerd, met een beetje honing!

    BeantwoordenVerwijderen