dinsdag 10 december 2013

Fellas

Ook deze reis weer het genoegen mogen hebben met bijzondere mensen te reizen.



Arjan 'mr.chickenfinger' 


Ik heb al een keer eerder met Arjan gereisd in Marokko en toen viel me al op wat een ongelooflijk positieve man dit is.


Wat er ook gebeurt, Arjan blijft heerlijk zichzelf en ziet het gewoon positief in.
Geniet van al het moois om hem heen en als er kip te koop is heeft Arjan de kip gekocht...

Gerard 'arakkie1' 


Een grote verschijning. Geen t-shirt voor hem te krijgen in Sri Lanka. XXL is voor Sri Lanka niet groot genoeg.
Moeten we gewoon XXXXXXL doen, dan past ie'm!
Wereldreiziger, levensgenieter en heeft in Sri Lanka de arrack ontdekt. Gewoon, met een beetje cola.


Prachtkerel met een groot hart.

Hans 'mr.spicy' 


Wat heb ik genoten van Hans. Hans heeft denk ik 3000 foto's onderweg geschoten en dan kwam ie weer met de opmerking: ' sjiek!'


Voor Limburgers een begrip, voor mij betekende het 'prachtig!'
Heeft genoten van deze reis, de uitzichten, het land en ook het eten.


Overal waar hij kwam moest het nog maar een beetje meer spicy.

Wim 'ik-kan-dat-eten-niet-meer-zien' 


Wim ging voor het eerst mee op een motorreis in Azië, nog nooit onverhard gereden.
Mooi om te zien hoe hij dat dan toch ff'ies deed.

Ongelooflijk droge opmerkingen. Wim had patent op niet werkende douches,maar gelukkig rook ie nog steeds fris.


Hopelijk slijt het door zijn handschoenen afgegeven zwart weer van zijn handen als ie terug is.
Ik denk, dat Wim als ie thuis is iets van boerenkool gaat eten, rijst komt er voorlopig even niet meer in ;>))

Arjan 'arakkie2'


Deze Brabantse levensgenieter reageert sneller dan het geluid.
Ik geloof niet dat ik mensen ken die ad-remmer reageren dan Arjan.
Handige techneut en een ongelooflijk vrolijke noot. Wat heb ik om de opmerkingen gelachen.
Ook voor het eerst onverhard gegaan, maar ik vermoed niet voor het laatst. Deelde met Gerard menig arakkie...proost!
Wat lastig op de foto te zetten in een onbewaakt moment, ik had ongeveer 1500 pogingen nodig. Toch eentje met een lach gescoord!! en..ennuh,,,rare..



missssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.....



Gerhard 'mr.fruitjuice' 


Deze lekker eigenzinnige man uit Den Haag, wereldreiziger en vooral levensgenieter heeft laten zien dat als je compleet jezelf bent een reis als dit het mooiste wordt.


Geweldig om te zien, dat je lekker je eigen ding deed, genoot en dat laatste in grote mate.
Elk restaurant kreeg standaard de vraag of er fruitjuice was en die kwam er dan ook.
De hele groep bestelde daarna ook fruitjuice.
Ongelooflijk grappige kerel, altijd afgesloten met een ondeugende lach.


Bjorn 'mr.curious'


Ik ken Bjorn al een tijdje, maar na mijn vraag of ie een keer meewilde op motorreis zei ie zonder omwinden 'JA'.
Hij heeft onze volgauto geweldig over paden gestuurd waarvan wij dachten, dat een Toyota Hilux niet zou kunnen volgen. Wel dus..



Prachtige wereldreiziger, een paspoort zo vol met stempels dat je het bijna niet geloofd.
Kwam uit Jordanië en ging na deze reis nog even kijken in Myanmar. Zegt genoeg.


Nieuwsgierige man, die overal een praatje aanknoopt en al het eten uitprobeert. Ik heb van je genoten!

Gerda 'mrs.smile' 


Door omstandigheden sloot ze halverwege onze reis aan, eindelijk had ik mijn lieverd bij me op motorreis!
Weliswaar in de auto, maar s'avonds naast me in bed. Heerlijk!


Ik heb van haar genoten, ik zag hoe ze genoot van de reis en de mensen.


Nieuwsgierig als ze is knoopte ze met iedereen een babbeltje aan en was oprecht geïnteresseerd.
Knap om halverwege een reis vloeiend in te stromen in een groep mannen.

Chin (onze gids)-'mr smile'


Chin, onze gids is iemand die veel lacht. Het is wel een mannetje hoor..maar hij kon onze humor zeker waarderen. Zou hij er al achter zijn, dat er een banaan in zn uitlaat zit? ;>))))



Pittu -mr mechanic

Pittu is onze mechanic. We hadden nogal wat voor hem te doen onderweg....helaas voor ons, maar hij was wel lekker bezig. Veel dank aan hem, master of trial and error-engineering ;>))
Pittu wilde niet op de foto..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten